
Po blisko roku pracy zespołu współpracowników Perfect i zespołu informatyków Asseco Poland, rozpoczęliśmy wdrożenie Systemu Informatycznego CRM, przygotowanego pod potrzeby naszej firmy, Doradców i Klientów.
System swoją funkcjonalnością i zakresem pokrywa wszystkie zakresy działania multiagencji i sieci sprzedaży z nią związanych. Wdrażanie rozpoczęliśmy od uruchomienia modułu Bazy Wiedzy.
Wdrażanie rozpoczęliśmy od uruchomienia modułu Bazy Wiedzy, gdzie Doradcy mają dostęp do zawsze aktualnych produktów, OWU, prezentacji itp.
Co miesiąc będą uruchamiane kolejne moduły związane z obsługą Klienta, zarządzaniem komunikacją i wiedzą, obsługą sprzedaży, rozliczaniem umów. Do pomocy w zakresie wdrożenia systemu przygotowaliśmy zespół Trenerów Perfect, którzy cyklicznie będą przeprowadzać szkolenia w regionach.
Jesteśmy przekonani, że System CRM będzie doskonałym narzędziem, które przyczyni się do sprawniejszego działania firmy, zapewni dynamiczny rozwój wszystkim jej Współpracownikom i Partnerom oraz przyczyni sie do jeszcze lepszej obsługi naszych Klientów.